Програма комплексного атестаційного екзамену складена для проведення атестації здобувачів вищої освітнього ступеня «бакалавр» з метою встановлення відповідності здобутих ними компетентності та результатів навчання за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерні технології в біології та медицині» (2018р) вимогам стандарту вищої освіти зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки під час правового режиму воєнного стану, зокрема:
ЗК 1 |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу |
ЗК 2 |
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях |
ЗК 4 |
Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово |
ЗК 7 |
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел |
ЗК 8 |
Здатність генерувати нові ідеї (креативність) |
ЗК 11 |
Здатність приймати обґрунтовані рішення |
ЗК 12 |
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт |
ФК 6 |
Здатність до системного мислення, застосування методології системного аналізу для дослідження складних проблем різної природи, методів формалізації та розв’язування системних задач, що мають суперечливі цілі, невизначеності та ризики. |
ФК 7 |
Здатність застосовувати теоретичні та практичні основи методології та технології моделювання для дослідження характеристик і поведінки складних об'єктів і систем, проводити обчислювальні експерименти з обробкою й аналізом результатів. |
ФК 8 |
Здатність проектувати та розробляти програмне забезпечення із застосуванням різних парадигм програмування: узагальненого, об’єктно-орієнтовного, функціонального, логічного, з відповідними моделями, методами й алгоритмами обчислень, структурами даних і механізмами управління. |
Результати навчання (знання, уміння)
ЗН 1 |
Знання основних форм і законів абстрактно-логічного мислення, основ логіки, норм критичного підходу, основ методології наукового пізнання, форм і методів аналізу та синтезу. |
ЗН 2 |
Знання методів навчання, організації та здійснення, стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності, розуміння предметної області комп'ютерних наук. |
ЗН 3 |
Знання лексичних, граматичних, стилістичних особливостей державної та іноземної лексики, термінології в галузі комп’ютерних наук, граматичних структур для розуміння та продукування усно й письмово іноземних текстів у професійній сфері . |
ЗН 5 |
Знання методів, способів і технологій збору інформації з різних джерел, контент-аналізу документів, аналізу та обробки даних |
ЗН 6 |
Знання основних етапів та стадій творчого процесу, ролі правильного формулювання мети та задач для їх досягнення в області комп’ютерних наук, творчі можливості людини, механізм генезису і розвитку знань, методи генерації ідей, розумі |
ЗН 8 |
Професійні знання в області комп’ютерних наук, знання методичних підходів до процедур підготовки і ухвалення рішень організаційноуправлінського характеру, порядку поведінки в нестандартних ситуаціях. |
ЗН 9 |
Знання міжнародних стандартів з оцінки якості програмного забезпечення, управління та обслуговування ІТ сервісів, моделі оцінки зрілості процесів розробки ПЗ, методів забезпечення якості ІТ систем |
ЗН 18 |
Знання методології системного аналізу для системного дослідження детермінованих та стохастичних моделей об’єктів і процесів, проектування та експлуатації інформаційних систем, продуктів, сервісів інформаційних технологій, інших об’єктів професійної діяльності. |
ЗН 19 |
Знання моделей систем масового обслуговування, мереж Петрі; методології ймовірнісного та імітаційного моделювання об’єктів, процесів і систем; планування та проведення експериментів з моделями, прийняття рішень для досягнення мети за результатами моделювання |
ЗН 20 |
Знання структур даних та фундаментальних алгоритмів, методології та інструментальних засобів об’єктно-орієнтовного аналізу та проектування, особливостей різних парадигм програмування, принципів, моделей, методів і технологій проектування та розроблення програмних продуктів різного призначення. |
УМ 1 |
Здобувати систематичні знання в галузі комп’ютерних наук, аналізувати проблеми з погляду сучасних наукових парадигм, осмислювати і робити обґрунтовані висновки з наукової та навчальної літератури й результатів експериментів |
УМ 2 |
Реалізовувати засвоєні поняття, концепції, теорії та методи в інтелектуальній і практичній діяльності в галузі комп’ютерних наук, осмислювати зміст і послідовність застосування способів виконання дій, узагальнювати і систематизувати результати робіт |
УМ 3 |
Спілкуватись державною та іноземними мовами на професійному рівні, розробляти державною та іноземними мовами документацію на системи, продукти і сервіси інформаційних технологій, читати, розуміти та застосовувати технічну документацію українською та іноземними мовами в професійній діяльності |
УМ 5 |
Використовувати технології та інструментарії пошукових систем, методи інтелектуального аналізу даних і текстів, здійснювати опрацювання, інтерпретацію та узагальнення даних |
УМ 6 |
Проявляти допитливість, схильність до ризику, вміння мислити, надихатись новими ідеями, втілювати їх, запалювати ними оточуючих, комбінувати та експериментувати |
УМ 8 |
Проводити аналіз сильних і слабких сторін рішення, зважувати і аналізувати можливості і ризики ухвалених рішень, оцінювати ефективність прийнятих рішень |
УМ 9 |
Застосовувати у роботі міжнародні стандарти з оцінки якості програмного забезпечення, управління та обслуговування ІТ сервісів, моделі оцінки зрілості процесів розробки ПЗ |
УМ 18 |
Описувати, предметну, область, застосовувати принципи системного підходу до моделювання і проектування систем та об’єктів інформатизації, здійснювати системний аналіз бізнес-процесів систем управління, розкривати невизначеності й аналізувати багатофакторні ризики; знаходити рішення слабо структурованих проблем |
УМ 19 |
Визначати складові структурної та параметричної ідентифікації моделей реальних систем, застосовувати методи моделювання складних об’єктів і систем з використанням відповідного програмного забезпечення, оцінювати ступінь повноти, адекватності, істинності та реалізованості моделей реальних систем. |
УМ 20 |
Розробляти програмні моделі предметних середовищ, вибирати парадигму програмування з позицій зручності та якості застосування для реалізації методів і алгоритмів розв’язування задач у галузі комп’ютерних наук, створювати надійне та ефективне програмне забезпечення. |
Для перевірки вищезазначених результатів, під час правового режиму воєнного стану, з урахуванням на момент проведення комплексного атестаційного екзамену (надалі–КАЕ) інформаційно-технічного забезпечення / можливостей членів екзаменаційної комісії та здобувачів вищої освіти, в програмі передбачено декілька можливих форм проведення КАЕ:
До програми комплексного атестаційного екзамену, з урахуванням можливих форм проведення КАЕ, включено:
Питання з таких навчальних дисциплін:
Доповіді результатів виконаних робіт «Індивідуальний дослідний проект» (ІДП).
Програма комплексного атестаційного іспиту: завантажити
https://osvita.kpi.ua/sites/default/files/downloads/Reglament%20semestr%20control.pdf
https://osvita.kpi.ua/sites/default/files/downloads/Reglament%20atestaciia.pdf